Zapoznaj się z Naszym Regulaminem obiektu!

  1. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu w miejscowości Małe Ciche (nr 52 i 52a).
  2. Pokój w obiekcie wynajmowany jest na doby.
  3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godziny 15:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 10:00 dnia następnego.
  4. Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  5. Zamiar przedłużenia pobytu ponad okres wskazany w dniu przybycia lub rezerwacji, Gość powinien zgłosić właścicielowi dzień przed upływem terminu wynajmu pokoju.
  6. Właściciele uwzględniają życzenia Gościa przedłużenia pobytu w miarę posiadania możliwości i wolnych pokoi.
  7. Nie opuszczenie przez Gościa pokoju do godziny 11:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę.
  8. Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy wniesione przez gościa na teren obiektu oraz za rzeczy w nim pozostawione.
  9. Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości.
  10. Gość powinien zawiadomić właściciela o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu, nie później niż w chwili wymeldowania lub upływu okresu na jaki wynajął pokój.
  11. Nie akceptujemy zwierząt w obiekcie.
  12. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju zniszczenia lub uszkodzenia pokoju oraz przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  13. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć drzwi i okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi.
  14. Gość nie może przekazywać, podnajmować pokoju osobom trzecim.
  15. Osoby nie zameldowane w obiekcie przebywać mogą w pokoju od godziny 7:00 do 22:00.
  16. W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 6:00.
  17. Palenie tytoniu w pokojach, na korytarzu, klatce schodowej i jadalni jest zabronione. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, które nie stanowią wyposażenia pokoju.
  18. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz spożywania alkoholu i palenia tytoniu przez dzieci oraz młodzież szkolną bez względu na wiek.
  19. Właściciel może odmówić przyjęcia do obiektu Gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył Regulamin, wyrządził szkodę w mieniu obiektu bądź wyrządził szkodę innym Gościom, pracownikom, innym osobą przebywającym w obiekcie, bądź też w inny sposób zakłócił pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
  20. Przedmioty pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju właściciele przetrzymają przez okres 3 miesięcy liczony od dnia ich znalezienia przez personel lub inną osobę.
  21. Właściciele proszą również o:
  • Noszenie obuwia domowego w czasie pobytu w budynku;
  • Pozostawianie sprzętu zimowego w narciarni;
  • Dbanie o własność prywatną oddaną Gościom do dyspozycji;
  • Używanie sprzętu znajdującego się w budynku zgodnie z jego przeznaczeniem;
  • Korzystanie przez dzieci z placu zabaw zgodnie z jego przeznaczeniem;
  • Ustalanie godzin spożywania posiłków z właścicielką ośrodka w dniu przyjazdu (jeżeli w podanym okresie nie są one z góry ustalone);
  • Punktualne stawianie się na ustalone wcześniej godziny posiłków;
  • Informowanie na bieżąco o zaistniałych awariach i usterkach;
  • Nieprzestawianie mebli i łóżek w pokojach bez konsultacji z gospodarzami;
  • Informowanie gospodarzy o planowanych dłuższych wyprawach górskich;
  • Pozostawianie kluczy od pokoi w kuchni u właścicieli (dotyczy zorganizowanych grup dzieci).
  • Wynoszenie śmieci z pokoi do specjalnych pojemników na zewnątrz budynku.

Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych obiektu zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 z 1997 r., poz. 889 z poźn. zm.) Gość ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia.

Zapoznaj się z Naszym Regulaminem płatności!

  1. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości i formie uzgodnionej telefonicznie.
  2. Płatności należy dokonać do 3 dni od momentu dokonania wstępnej rezerwacji lub w innym terminie uzgodnionym telefonicznie.
  3. Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
  4. Pozostałą należność za pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu lub w terminie ustalonym z właścicielem.
  5. Zadatek nie podlega zwrotowi (z wyjątkiem sytuacji uzgodnionych z właścicielem obiektu).
  6. Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz regulaminie ośrodka przez osobę dokonującą rezerwacji.
  7. Nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
  8. Niepojawienie się Gościa do godz. 10.00 dnia następnego jest traktowane jako rezygnacja i wiąże się to z możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi, jeżeli nie ustalono inaczej.